Optimering af webshop for øget trafik, konverteringer og salg

Webshop redesign, SEO-optimering og online kampagner

Beskrivelse

Saekkestolen er Danmarks største producent af sækkestole og beanbags.
De har lavet en 360o aftale, hvor vi løbende optimerer i forhold til de tre elementer: trafik, konvertering og salg.

  • For at øge webshoppens besøgende har vi arbejdet med SEO og har her opnået markant bedre placeringer på Google og derudover laves kampagner på primært Google Ads og Google Shopping.
  • For at optimere konverteringsraten, har vi arbejdet med shoppens struktur, visuelle udtryk og fokus på de bedst sælgende produkter mv.
  • Udover ovenstående arbejder vi, for at hæve salget, med timingen af kampagner og kategorier til de forskellige sæsoner, indsamling af leads via nyhedsbrev og kundevendte kommunikation samt produktmix i forhold til indsigter fra markedsføringsaktiviteterne.

Kunde

Saekkestolen
360 ikon
Privatliv

Vi behandler dine data for at levere den bedst mulige brugeroplevelse, indhold eller personlig tilpasning af reklamer og måler leveringen af dette for at få indsigt i vores hjemmeside.

Vi deler disse oplysninger med vores partnere på grundlag af samtykke og legitime interesser.

Du kan samtykke eller afvise indsamlingen af data. Disse valg signaleres til vores leverandører, der deltager i Transparency and Consent Framework.

Privatlivspolitik | Google Privacy policy | Meta Transparency Center